pondělí 6. května 2013

Další prohra na šampionátu

Češi prohráli již druhý zápas v řadě, tentokrát s rozjetým Švýcarskem. Přitom zápas začal z mého pohledu celkem dobře. Naši se snažili útočit, hodně střílet a tlačit se do zakončení. Čili vše, co se proti Švédům nedařilo. Jenže góly z tlaku nepřišli, a tak udeřili Švýcaři a první třetinu vyhráli 1:0. Pořád se ale nic nedělo a z hry našeho týmu jsem pořád měl převážně dobrý pocit. To se ale změnilo už na začátku druhé třetiny, když naši inkasovali podruhé a prohrávali 0:2. Pak nutno říci, že jsme hráli naprosto hrozně. Ze spánku se naši hokejisté probudili, až když Jiří Hudler dal konečně Švýcarům gól. Sice z přesilové hry, ale přece. A když Hudler svým druhým gólem v zápase před koncem druhé třetiny srovnal, myslel jsem si, že to český tým nakopne a ve třetí třetině zápas otočí a rozhodne. To jsem se ale škaredě mýlil. Ve třetí třetině mě čekalo další utrpení. Naši nastoupili vlažně a než se vzpamatovali, znovu prohrávali 2:3. Nutno dodat, že po chybě brankáře Saláka. Ten nebyl schopný pokrýt spodek branky a švýcarský útočník mu nechtěně bruslí puk přikopl pod betony. Potom se Češi snažili vyrovnat a cpali se do útoku, ale moc jim to nešlo. Naopak naši zkázu dokonali Švýcaři z protiútoku a zvýšili z jejich pohledu už na 4:2. V tu chvíli jsem věděl, že je to konec všech našich nadějí ještě něco se zápasem udělat. Katastrofu ještě dokonal český tým ve hře bez brankáře a inkasoval ještě pátý gól.
        Nemohoucnost českého týmu byla i pro mě naprosto frustrující. V tomto zápase se mi nelíbil snad žádný z našich hráčů. Jediný kdo by si zasloužil pochválit byl snad Jiří Hudler a Tomáš Hertl a možná i Jakub Voráček. Ty odvedli určitě lepší výkon, než zbytek týmu. Naopak naprosto nejhorší se mi zdá Jan Hejda a Martin Hanzal. Jan Hejda kupí jednu chybu v obraně za druhou a v útočném pásmu zrovna tak. Jeho střela od modré čáry snad ještě netrefila branku soupeře. Martin Hanzal mi připadá, jako kdyby na ledě spal. Vůbec nebruslí a ani přihrávky rozhodně nejsou přesné. 
      V záverečné fázi zápasu trenér Hadamczik stáhl hru na tři formace a nechal sedět Tomáše Fleischmanna s Radimem Vrbatou, což mi přišlo jako naprostý vrchol a tento krok jsem od trenéra nepochopil. Popravdě jsem teď zvědav jak si s touhle situací trenér Hadamczik poradí. Švýcaři totiž ovládají tabulku a pod český tým se už rozhodně nedostanou. Naši budou mít ještě hodně co dělat, aby se dostali na čtvrté místo, které zaručuje postup do další fáze turnaje. Pokud ale budou předvádět stejné nebo podobné výkony jako doposud, do čtvrtfinále se snad ani nedostanou. V další fázi je čekají Dánové a Slovinci a přehrát tyto houževnaté soupeře bude velmi težké.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za komentář.